lördag 15 oktober 2016

SKYDDSÄNGEL FÖR SYRIENS BARN...


Må skyddsänglar vaka över barnen i Syriens krig, med fasor var dag. Dom ryska bomber och skott vet sin dag fylla med fruktan för vad härnäst dom förlora ska, ALLAH vad jag gjort som förtjänat vreden med bomber och granater från herrarna Putin och al-Assad. Jag oppositionens barn är och min vardag med bomber och död Putin och al-Assad fylla, så inte bara extrem terrorgrupper mig hota. Så vart jag mig än i Syrien vänder jag med fruktan i min själ känner.
Så ALLAH ber dig en skyddsängel mig ge ,så jag mig kanske i livet kan se i fredens tecken julen 2016. En glädjefylld jul med min familj hoppas få fira, ej med hat och krypskyttar nära mitt hem. Så min lek på gatan säker bli, ej skott och bomber mina öron höra som nu min vardag blivit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar