lördag 1 oktober 2016

ATT MAXA SURFEN...

Jo ,faktiskt kan jag maxa surfen, på tisdag den 27/9 på dagen så körde helt slut på mitt månadssurf. URK ! Och jag har 20 GB men ska försöka hålla mig till det om det går.

Alltså man haft försatsen att internetsurfa med måtta och då kommer man på Youtube och får se en rad olika långfilmer. Och vips bränner man av flera timmars  surf på bra långfilmer. Det är inte lätt att vara människa.

Men ser positivt på hela saken fick en massa annat nyttigt gjort och då man kommit tillbaka fått några nya läsare. Och det var roligt och se fast jag varit borta några dagar har faktiskt man varit inne och läst mina inlägg.

Så huka er gubbar och gummor för nu ladda norrländska verbala kanonen om för en ny laddning med inlägg framöver. Och jag kan meddela att jag klarat mig utan svårare anfall av internetabstinens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar