torsdag 7 april 2016

FACEBOOK,TAGGNING,SKÄRMDUMBAR...

Alltså dom som har kommit på uppfinningen skärmdumpningen måste ha känt sig på dåligt humör. Nu är det 2:a dagen jag inte varit inne på Facebook och jag blir taggad med flera ryska skärmdumpar och jag taggar andra människor med skärmdumpar utan att jag är inne på min Facebooksida. Helt otroligt vilket djävulskt påfund detta geni uppfunnit. Och Facebook har regeln att 3 månader innan dom på min egen begäran stänger min Facebooksida, så till 4/7 kommer jag taggat och skärmdumpat en hel del, jag hoppas ingen nappar på mina ofrivilliga taggningar tills dess.

Känner olust inför dom ryska skärmdumparna för jag fick det från en rysk Facebookvän så från Ryssland kom detta virus insåg jag. Man tycker ju då man begärt att dom ska fort som möjligt stänga ens Facebooksida på grund av viruset så vore det ju mest logiskt. Men tydligen tycker dom det är okej att min Facebooksida utan mitt godkännande får fortsätta. 

Det är första gången jag råkat ut för detta, men som sagt man lär så länge man lever. Roligt är det inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar