torsdag 18 oktober 2018

VLOGG ELLER BLOGG...


Då jag satt och drack mitt kaffe med gott till samtidigt som jag lyssnade på en YouTube kanal jag följer, så har jag lekt att bra tag med tanken att spela in en video i stället för att skriva text med bilder.


Men om jag spelar in en video där jag pratar engelska, sitter jag med ett delikat problem. Jag har läsare från hela världen där många inte förstår engelska så jag inser det får bli fortsättningen skriva blogg med bilder och text som man kan få översatt på önskat språk. Men med tiden utvecklas man och man vill pröva nya saker, så nån gång mellan varven kommer jag nog att göra en videoblogg på engelska.


Och längre fram kommer videos för att jag lättare får fram mitt budskap i en ny blogg som kommer längre framöver. Och gott folk med tiden kommer ni att se den också. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar