tisdag 30 augusti 2016

VI HAR KOPIOR AV OSS SJÄLVA...

Jo faktiskt så har vi kopior av oss själva. Då jag var yngre så bodde jag ett tag i Umeå i Västerbotten Sverige. Och en dag då jag var ledig från jobbet trodde jag att jag gick in i en spegel, men inte, det var en tjej som hade samma namn som mig och såg likadan ut. Så jag bytte till min mammas barndomsnamn och flyttade till Skellefteå. Till min förvåning efter några år sen jag bott i Stockholm och sen återvänt till Skellefteå flyttade min kopia från Umeå upp till Skellefteå och jobbar som sjuksköterska på Skellefteå lasarett.

Så om du trott att du sett mig i nån annan stad och ofta på Skellefteås sjukhus så kan jag faktiskt verkligen säga ärligt det var min namne kopia. Men sen har jag också att antal kvinnor med samma namn och efternamn politiker och apotekare här i Sverige dom finns på Facebook också, jag har kollat. Fick mig ett gott skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar