torsdag 23 juni 2016

SPINDEL BESÖK...

Satt torsdagsmorgon på min balkong och fikade och jag upptäckte en liten spindel i hörnet på min balkong hade börjat spinna sitt nät. Denna lilla spindel är inte större än ett knappnålshuvud alltså totalt harmlös för oss människor.

Men jag upptäckte nåt positivt med denna lilla spindel myggen är borta. Så jag bestämt att denna lilla spindel ska få vara kvar. Snacka om att spindelns lilla kropp får ur sig så mycket spindeltråd, det rör sig om snart över 10 meter. 

Sen då jag satt och drack teet så rätt som det var kom en ytligare MINDRE spindel hängandes ner på sin tråd. Det godkände inte jag så den slog jag bort. På balkongräcket mot balkong taket får dom gärna spinna sitt nät för då slipper jag myggen. Gratis myggjagare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar