tisdag 24 juli 2018

DET BARA HÄNDER...



Ni vet då man handlar online på Webb butiker  tycker man en färg skulle vara snygg. Så var det för mig nu i juli, tyckte en chiffongblus och kjol av klädesdesignen Samoon i mörkgrönt skulle passa mig men då jag öppnade paketet så fick jag istället mörkblått.


Först tänkte jag bli arg, men det var för varmt så jag istället provade kläderna.


 Och då jag provat kläderna så insåg jag ,det var rätt färg. Så folk ibland ger högre makter er en fingervisning, så följ det och var tacksam för den. För mig står blå färgen för livets vatten, som i en flod. Som flödar i en riktning, är strömmen stark och föränderlig så följ med strömmen och förändringarna eller stå still i era liv.

Du får inga positiva förändringar i livet om man inte beredd att anstränga för att nå dit, även om det tar tid att nå dit. Men då man väl nått dit, betyder tiden inget utan segerkänslan att nått sitt mål av egna ansträngningar toppar allt annat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar