söndag 19 augusti 2018

SEPTEMBER FÖRÄNDRING...


Mina damer och herrar, jag hade besök av en kompis som varit utomlands till Spanien och vi satt på balkongen och pratade. Och vi kom in på prata livsförändringar, rätt som det var kom en sådan här svensk fjäril med fet kropp men vingarna var röda med svarta kanter. Och först flög runt mig och runt oss. Sen då gick vi in och då landade fjärilen på bordet med huvudet mot mitt vardagsrumsfönster.

För mig då man får besök av fjärilar så betyder det en stor livsförändring kommer. Blev så förundrad av denna vackra färgglada fjäril oräddhet för mig och min väninna. Sa till henne nu kommer förändringar i september för oss bägge.

Inser jag har börjat se i 5 D, det innebär att man ser med mer än lukt, känsel och hörsel. Men det beror på att man går in i ny sorts livs fas, med kanske nytt jobb, flytt, nya vänner och främst av allt nya insikter. Inser att nu är det bara att följa flödet och gå in i det nya med glädje.

Sen på natten hade regnat, som det gamla sköljdes bort för att dom nya insekterna kommit. Och nu 19/8 solsken och vackert väder. Alltså livet kan inte bli bättre.

Ha en bra kväll/dag gott folk, vars än ni befinner er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar