fredag 17 augusti 2018

IRANSK SALLADSOST...

Jag har hittat en god salladsost i min butik, iransk salladsost. Dom hade ett nybörjar erbjudande 15 kronor för 500 gram ost. Köpte den för några veckor sedan. Den är jättegod i salladen men även i pastan. Hoppas COOP fortsätter ha den i sitt sortiment. Praktisk med en sådan här stor förpackning eftersom man ofta äter sallad. 

Kloka gumman som man är, så idag var jag och handlade vitkål 2 stycken, 2 kilo morötter, stark peppar, linser, bönor och majs. Det blev strimlat 4 kilo vitkål, rårivet 2 kilo vitkål, finhackade starkpeppar en stor näve, 2 burkar majs, linser och bönor. 

Det delade jag upp i 14 förpackningar, alltså en sallad i förpackning sen la jag in dessa i frysen. Sallad för 14 dagar till priset av 179 kronor. Jag är nöjd och mina är varma och ömma. Men det var skönt att veta nu är damen här välförsedd för 2 veckor framåt med sallad 😊.

Ha det gott folk.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar