söndag 2 april 2017

SURFMÄNGD DEL 2...


Okej, man kan inte annat än gilla dom svenska telebolagen som nu finns i Sverige. Jag har min Iphone på Halebop och jag har tittat vad jag har för surf fick veta 24/3 att jag hade 29 GB kvar av mars månad. Nu har jag den 2/4 , 47 GB. Här gäller det att ligga i. Tack och lov ha Sveriges television lite olika kanaler så man får se fakta program, nyheter, naturprogram och debatt program och kan följa olika reportrar på plats runt om i världen så det gör att man kan använda en del surf. 

Men om man ligger på lite för mycket blir känslan av luggsliten människa ganska sann. Men roligt är det. Man blir som mer utåtriktad på ett positivt sätt. Och belönad för sin lojalitet som kund. Och då är det värt dom 369 kronor i månaden.Bra gjort Halebop.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar