tisdag 25 april 2017

GOD MORGON...


God morgon denna fina dag 26/5 från Skellefteå. Så nu jag skriver med några bevingade ord att få önska er alla en god morgon och god fortsättning på eran dag.


En snabb titt ut, ser att mesta snön smält bort och våren trotts snön trillar ner nån gång sen på morgon smält bort så vet man att verkligen våren har anlänt. Så både herre och fru och vart folk i hus och lägenhet njut av vad våren ger för roliga överraskningar i vår fina natur.


Nej, nu gott folk jag mitt morgon te ska ordna så jag min fina morgon kick får med god honung till sötningsmedel man tar. En sån god och mjuk start på morgon vad mer man kan begära.


För att sen sinnena skärpa då på förmiddagen kaffekoppen man tar, då en njutning blir som perfekt att sen med fokus på jobbet man bättre får. Tänk vad vore förmiddagen utan vårt kära kaffe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar