lördag 14 september 2019

TALA MED BANK ONLINE...

Hade handlat online på butik i och hade glömt bort en del av vad jag köpt. Noterade i eftermiddag detta. Så jag gick online och talade med kundservice.

Men då jag talade en kundservice personal så skulle jag skriva bank, men skrev istället bak. Och skulle korrigera det ,men skrev igen bak. Och skrev om igen men det blev BAK.

Sen vid närmare kontroll så stämde det, det kändes lite snopet. Men okej det ska såklart betalas. Det var ju planerad betalning.😊 Men sen jag avslutad online samtalet insåg jag att dom på kundservice måste verkligen fått sig ett gott skratt. Skulle skriva BANK men skrev BAK 3 GÅNGER. Kontaktat min bak, det skulle ju vara kontaktat min bank.

Så jag...

Så då inser man att lördagskväll jag gjort några arbetande människor fått sig ett gott skratt och brast själv ut i skratt.

Gott folk har en trevlig kväll och helg...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar