torsdag 28 juni 2018

TÄNKER EN SAK MEN...


Tänkte igår 28/6 att nu då det regnar så väldigt mycket, så är jag inne och ser teve. Sen vid klockan 6 på kvällen tänkte jag ser nyheterna och sen lägger mig och lyssnar på musik och mediterar. Nyheterna började efter 2 minuter bröts sändningen av tekniska fel. Så jag gick och la mig och satte på hörlurar och gick in på YouTube och skulle lyssna på musik, där är jag med i en grupp nu pratade man om meditation. 


Då insåg jag att det var tecken på att jag skulle fokusera på att meditera vilket jag då gjorde. Fick tag på en musikvideo med musik från Usa med indiansk shaman musik. Det var underbart. La mig till rätta och bara njöt. Idag känner jag mig utvilad, nöjd avkopplad. Solen skiner ute och det är underbart sommarväder.

Gott folk man får vara tacksam för det lilla i det stora hela.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar