onsdag 3 januari 2018

FLERFAMILJS HUS...


Jag bor för tillfället i flerfamiljs hus och jag har för vana att tvätta på nätter, då får man ha hela tvättstugan för sig själv. Nu då jag gick för att boka och ladda in i tvättmaskinerna då var nästan hela tvättstugan ockuperad av tvätt. Det var kläder överallt. Så snäll som jag är tog jag ut en kudde som var klar ur torktumlare och la in täcke som var färdigtvättat. Och satte igång min tvätt.

Sen torkade jag golvet så jag kunde ta ut min tvätt med rent golv.

Fördelar med att bo i flerfamiljs hus, här i området med insatslägenheter  att grannar hjälp åt och där jag bor är det lugn och skötsamma människor.

Nackdelar med att bo i flerfamiljshus är att vill man ha en riktigt ren tvätt stuga funkar det inte. så då är faktiskt eget hus mera värt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar